Întrebări frecvente

OFERIȚI OPȚIUNEA "TESTARE ȘI VERIFICARE"?;

Opțiunea de "TESTARE ȘI VERIFICARE" este în prezent imposibilă.

ESTE OBLIGATORIU SĂ FIU ÎNREGISTRAT PENTRU A FACE CUMPĂRĂTURI DE PE SITE?

Puteți face cumpărături atât ca utilizator înregistrat, cât și ca oaspete. Vă sfătuim să faceți cumpărături în calitate de utilizator înregistrat pentru a profita de toate caracteristicile site-ului.

POT COMANDA DE PE FACEBOOK SAU PRIN TELEFON?

Comenzile pot fi plasate numai prin intermediul site-ului. Nu acceptăm comenzi prin intermediul rețelelor sociale sau prin telefon.

POT COMANDA UN PRODUS, CARE NU ESTE DISPONIBIL PE SITE?

Numai produsele și mărimile care sunt disponibile pe site-ul nostru pot fi comandate.

CARE SUNT OPȚIUNILE DE PLATĂ A COMENZILOR?

Puteți plăti cu cardul de credit sau de debit la finalizarea comenzii, iar cu această opțiune de plată veți primi o reducere de -5% la valoarea întregii comenzi. De asemenea, puteți plăti în numerar curierului la livrare (numerar la livrare).

CUM POT AFLA DACĂ A AVUT SUCCES COMANDA MEA?

După plasarea comenzii, veți primi un e-mail în termen de 5 minute, confirmând că a fost primită(plasată) cu succes.

CÂND VA SOSI COMANDA MEA?

Poate dura 1 până la 2 zile lucrătoare să pregătim trimiterea comenzii, iar expedierile sunt livrate în următoarea zi lucrătoare, cu livrare prin curier expres de la Speedy. Atunci când se desfășoară campanii promoționale (Crazy Friday, Season Sale sau alte oferte online), termenii trimiterii și livrării pot varia.

CARE ESTE PREȚUL DE LIVRARE?

Livrarea pe teritoriul Bulgariei este gratuită pentru comenzi de peste 200.00 BGN. Pentru comenzile sub această valoare a comenzii, valoarea livrării este 5,00 BGN cu TVA, indiferent de numărul de livrări ce vor fi distribuite.

CU CE COMPANIE DE CURIERAT VA FI LIVRATĂ COMANDA MEA?

Livrarea este efectuată de compania de curierat Speedy, la adresa exactă sau la un oficiu al curierului specificat de dumneavoastră.

FACEȚI LIVRĂRI ȘI CĂTRE MAGAZINELE DVS. FIZICE?

Livrările se fac numai la un oficiu Speedy sau la adresa exactă a clientului.

POT SCHIMBA ADRESA DE LIVRARE DUPĂ CE AM PLASAT COMANDA?

Puteți schimba adresa de livrare sunând la +359 894 422 227 sau prin e-mail la info@globalbrandsstore.ro atât timp cât comanda este în stare de "Procesare", aceasta înseamnă că încă nu a fost livrată comanda. După trimiterea comenzii, schimbarea adresei este posibilă doar contactând compania de curierat Speedy.

POT COMBINA DOUĂ SAU MAI MULTE COMENZI?

Două sau mai multe comenzi nu pot fi combinate.

POT ADĂUGA PRODUSE LA O COMANDĂ DEJA CREATĂ?

Nu pot fi adăugate produse la o comandă deja creată. Va fi nevoie fie să plasați o comandă nouă care să conțină produsele suplimentare, fie să faceți o comandă nouă care să conțină toate produsele dorite, după ce ați anulat comanda anterioară.

POT ANULA O COMANDĂ?

Da, puteți anula comanda sunând la +359 894 422 227 sau prin e-mail la info@globalbrandsstore.ro

POT RETURNA PRODUSUL ACHIZIȚIONAT?

Da, puteți returna un produs achiziționat de pe site în termen de 14 zile de la data primirii acestuia, completând o cerere electronică de returnare și schimb. Mai multe informații pot fi găsite în secțiunea "Returnare și schimburi".

POT SCHIMBA UN PRODUS ACHIZIȚIONAT?

Da, puteți schimba un produs achiziționat de pe site pentru o mărime diferită, în termen de 14 zile de la data primirii, completând o cerere electronică de returnare și schimb. Mai multe informații pot fi găsite în secțiunea "Returnare și schimburi".

POT SĂ RETURNEZ SAU SĂ SCHIMB LENJERIA INTIMĂ ȘI COSTUME DE BAIE?

Lenjeria de corp și slipul costumelor de baie acceptate la livrare nu mai pot fi returnate sau înlocuite.

UNDE AR TREBUI SĂ RETURNEZ UN PRODUS CUMPĂRAT?

Indiferent că returnați, schimbați sau faceți o plângere cu privire la un produs, acesta trebuie trimis la adresa: Sofia, cod poștal: 1408, Cartierul Lozenets, strada Kozyak 12, între intrările A și B.

CINE TREBUIE SĂ PLĂTEASCĂ PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI?

Returnarea produsului(produselor) se face pe cheltuiala clientului, cu excepția cazurilor în care Global Brands Store a făcut o greșeală în trimiterea comenzii.

ÎN CE PERIOADĂ VA FI RAMBURSATĂ SUMA?

În termen de 14 zile de la data primirii articolului returnat.

POT PRIMI SUMA RAMBURSATĂ LIVRATĂ ÎN NUMERAR?

Toate sumele datorate sunt rambursate numai prin transfer bancar după ce au fost furnizate contul IBAN, codul SWIFT și numele complet al titularului contului.

POT RETURNA BUNURILE CUMPĂRATE ONLINE ÎNTR-UNUL DIN MAGAZINELE FIZICE?

Produsele achiziționate online trebuiesc returnate numai la adresa: Sofia, cod poștal: 1408, cartierul Lozenets, strada Kozyak 12, între intrările A și B.

CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ PRIMESC UN PRODUS DEFECT SAU GREȘIT?

În cazurile în care, după acceptarea produselor, găsiți un defect sau un produs greșit, trebuie să ne anunțați prin e-mail la info@globalbrandsstore.ro, după care produsul trebuie returnat la adresa: Sofia, cod poștal: 1408, cartierul Lozenets, strada Kozyak 12, între intrările A și B. Returnarea se face prin compania de curierat Speedy pe cheltuiala destinatarului (Global Brands Store). În același timp, vom pregăti produsul corect pentru a-l trimite.

CARE ESTE MĂRIMEA POTRIVITĂ PENTRU MINE?

Articolele noastre au o "Diagramă de mărimi" situată sub caseta de selectare a mărimii. Cu ajutorul ei puteți găsi mărimea potrivită a îmbrăcămintei, a accesoriului sau a încălțamintei dorite. Pentru întrebări suplimentare, puteți contacta consultanții noștri de la Departamentul de Relații cu Clienții, la numărul de telefon +359 29 62 61 58 sau prin e-mail info@globalbrandsstore.ro.

ÎN CE MAGAZIN FIZIC POT GĂSI UN ANUMIT PRODUS?

Pe pagina fiecărui produs, după selectarea mărimii dorite din meniul vertical, faceți clic pe butonul "Găsește în magazin". Se va deschide o listă de magazine în care produsul de mărimea dorită este disponibil.