KERIMA 4G logo bag

sku: HWAG9337060_NLL-OS
3,2 din {5} Evaluarea clienților
885,00 RON
Câștigă 89 puncte MyGlobalBrand

Descoperă mai multe aici

Vă rugăm să selectați un color pentru a continua
885,00 RON
Disponibilitate:
  • În Stoc
livrare
returnare și înlocuire
  • Livrarea se face prin intermediul companiei de curierat Speedy la o adresă exactă specificată sau la biroul companiei de curierat
  • Serviciul de curierat expres
Consumatorul are dreptul de a returna sau de a schimba (pentru mărime) orice produs achiziționat de pe globalbrandsstore.ro, în termen de 14 zile de la data livrării. Utilizatorul nu este obligat să motiveze acest lucru.
Returul articolului (articolului) se face pe cheltuiala Magazinului Global Brands, prin firma de curierat cu care s-a efectuat livrarea. Trebuie să trimiteți un e-mail la info@globalbrandsstore.ro cu următoarele informații: Adresa completă la care un curier vă va putea vizita pentru a ridica expedierea, precum și o zi convenabilă pentru ca acest lucru să se întâmple. Odată ce primim aceste informații, vom returna ca răspuns la e-mail numărul AWB cu care vă va vizita curierul. Vă rugăm să rețineți că un curier vă poate vizita doar în zilele lucrătoare.
Pentru efectuarea transferului bancar este necesar să oferiți  informații suplimentare prin e-mail: Numele și prenumele complet al titularului (exact ca în C.I.), adresa completă: să conțină Țara, Județul, Localitea și codul poștal), Contul bancar (IBAN), Numele băncii și codul SWIFT (BIC) al Băncii.
Pentru a înlocui sau returna un articol achiziționat de pe www.globalbrandsstore.ro, trebuie să faceți o cerere electronică de înlocuire/returnare indiferent dacă ați plasat comanda ca utilizator înregistrat sau ca „Oaspete”.
În cazul în care ați făcut cumpărături ca utilizator înregistrat, trebuie să vă conectați în contul dvs. Selectați comanda din care doriți să înlocuiți/returnați articolul/ele și cu butonul „Solicitare retur”, veți face cererea electronică.
În cazul în care doriți o înlocuire, vă rugăm să indicați dimensiunea pentru care doriți să fie înlocuit articolul.
În cazul în care doriți o rambursare, vă rugăm să furnizați un număr de cont bancar (IBAN), codul SWIFT (BIC) al băncii și nume complet al titularului contului.
În cazul în care ați făcut cumpărături ca „Oaspete”, vă puteți efectua comanda electronică introducând numărul comenzii dvs., adresa de e-mail pe care ați folosit-o pentru a o crea și codul poștal al orașului în care au fost livrate bunurile achiziționate. Puteți face cererea dvs. AICI
În câmpurile de sub „Verifică starea comenzii tale” introduceți datele descrise mai sus.
Marfa returnata trebuie depozitata cu grija, cu eticheta intactă, în ambalajul original, și fară urme de uzură (utilizare).
În cazul schimbului, noua dimensiune a articolului este trimisă clientului după ce cea deja achiziționată este returnată.
În cazul în care solicitați rambursarea (unui articol returnat), comerciantul rambursează clientului suma plătită prin transfer bancar în termen de 14 zile de la primirea articolului returnat la adresa specificată de comerciant (vezi mai jos).
Consumatorul are dreptul de a depune o reclamație în caz de viciu sau viciu ascuns al bunurilor și după expirarea perioadei de 14 zile pentru înlocuire sau returnare. Toate costurile de curierat suportate de consumator pentru returnarea acestuia către comerciant sunt rambursate de acesta din urmă.
  * Lenjeria intimă, partea de jos a costumelor de baie și măștile de față achiziționate nu pot fi returnate sau înlocuite.